2009年12月7日星期一

IPSA I-Place

今日約了在 IPSA I-Place 做一個免費的美白透亮護理同修眉。第一次在 IPSA 做美容護理服務,其實都擔心好怕會似其他牌子般狂 sell,不過反正都預約了,就去試啦!

準時到達 Sogo Club 16F,友善的美容顧問 Michelle,先同 KL 修眉,其實 KL 幾年之前綉了眉,不過做得不好,右邊高過左邊,Michelle 好好人好細心,不太痛之餘,更幫 KL 盡量就,又同教 KL 點畫條眉,Good!

跟著同 KL 用 IPSALYZER 皮膚分析機進行膚質測試。指出 KL 需要注意的地方:

抑制及排走黑色素、補濕滋潤肌膚、提升鎖水力、定期使用水分、使用有緊緻功效產品加強肌膚緊緻彈性,做好測試,到做美白透亮護理。

Michelle 每同 KL 做一個步驟,都會講解用了什麼,做了什麼,更會針對 KL 乾性皮膚用較滋潤的型號。由卸妝到防晒,都是用上 IPSA 產品 eg On the Peak Serum / Me White Ex4,過程好舒服,環境又整潔舒適,做完個護理之後,KL 只需要填上份問卷, Michelle 就送上一份膚質測試同護膚程序紀錄。

全程 Michelle 都無 sell KL,好好笑容,更送 KL 合用的 sample KL 試,真的好滿意!原來 I-Place 護理服務費係可以全數換購 IPSA 產品,如果下次 KL 要買正價產品,也會先預約護理服務再換購。

其實 KL 有張 coupon 買$500 減 $50,一心都想買眉筆同眉彩,終於買了 Cleansing Milk,平了 $50

到比錢時見到有套 Eye Color DUO + Lip Gloss DUO 送特別版指甲油同 Party Bag,好靚!KL 又入手了~

KL 要了 Eye Color DUO 3 & Lip Gloss DUO 1,指甲油要了金色,眼影易上色,效果不錯,喜歡~

每人膚質不同,KL 適合喜歡的未必人人感覺一樣,KL 的分享純粹給大家參考,大家有興趣入手要根據自己需要作考慮,或可在網站:http://www.ipsahk.com/ or Facebook: http://www.facebook.com/HKIPSA 了解更多。

文章回顧:IPSA Blaze of Smart Foundation。F/W2013 彩妝新品率先看 按我

潔淨更生 發光絕配 ~ IPSA 按我

滋潤的透白 ~ IPSA Metabolizer 按我

IPSA 持久粧容速成工作坊 按我

IPSA I-Place 按我

IPSA Pure Protect Liquid Compact 純美持久水潤霜狀粉餅 按我

KL Happy Sharing

KL 最近也開通了 Facebook 專頁,以後 Blog 文、產品訊息及一些招募活動會在專頁發佈,希望大家多多支持!感謝!

KL 的分享地方,歡迎觀看:she.com pro.chats Blogimore.hk BlogMySina BlogFashion & Beauty BlogBlogspot Blogtheztyle Blog BE Certified BlogBeauty Life BlogBlog DBElle BlogWeShare BlogQooza Beauty BlogSeeWide 特搜網SalaD BlogFacebook 專頁微博

想找 KL 可以 Email:kanixlee@gmail.com

沒有留言:

發佈留言