2010年5月11日星期二

Bourjois 大細化妝箱入荷

早兩日見 sis 分享靚靚 Bourjois 化妝箱,立即被燒著,接著收到:

知道朗豪坊專櫃都有得送,今日急不及待去見下真身先,有兩個 size,真係好吸引呀!

KL 一路都好想買一個黎放甲油同工具拎出街參加活動!於是問問 BA 係咪要買夠 $1688 先送大既,點知.......而家買 $1188 大細一切送呀!

終於 KL 用左 $1218 帶左佢地返屋企

柔敏卸妝水 $98、迷你紅色閃粉甲油 $20、可携式有鏡化妝箱(大)、細化妝箱

仲入埋西武 Bonus Card 會添,So happy~

黑底碎花漆皮面的可携式有鏡化妝箱,Size 20cm x 24cm x 21cm。桃紅色娟內膽,底層有一活動分隔上層放化妝掃的位置,同一塊大化妝鏡,好方便同實用呀!

好開心呀,KL 終於有一個可以帶出街既化妝箱裝好 D 甲油用具啦!

仲有一個細 Size: 21cm x 16cm x 13cm,有一塊大化妝鏡,都唔錯呀!

每人膚質喜好不同,KL 適合喜歡的未必人人感覺一樣,大家有興趣入手的 KL 建議可在網站:http://www.bourjois.com.hk/ 或 Facebook http://www.facebook.com/BourjoisHongKong?ref=ts&fref=ts 了解更多,或到專門店摸摸試試先喔~

文章回顧:Life in Pink。BOURJOIS 秋妝率先試 按我
精靈 Summer Look 。★。 BOURJOIS Summer in Montmartre Collection 按我
顯色 ❤ 滋潤 ❤ BONJOUIS Shine Edition Lipstick 按我
・ღ $48 便可抱著清爽無汗臭回家~ BOURJOIS ღ・ 按我
價廉物美 ~ BOURJOIS 果療潤澤粉餅 & 明眸修飾液 按我
極速豐盈 ~ BOURJOIS VOLUME FAST and PERFECT MASCARA 按我
炎夏清爽孖寶 ~ Bourjois 按我
初試 Bourjois 有機排毒粉底液 按我
Bourjois 大細化妝箱入荷 按我
愈來愈愛 Bourjois 甲油 ^o^! 按我
人買我又買之 Bourjois Paris - 遮暇液試用 按我

KL 的分享地方,歡迎觀看:she.com pro.chats Blogimore.hk BlogMySina BlogFashion & Beauty BlogBlogspot Blogtheztyle Blog BE Certified BlogBeauty Life BlogLadyQooza BlogBlog DBElle BlogMyage BlogSalaD Blog女人愛晒Facebook微博

想找 KL 可以 Email:kanixlee@gmail.com

沒有留言:

發佈留言